Impulsief op avontuur in Azië - Reisverslagen van Ruud Swart - WaarBenJij.nu Impulsief op avontuur in Azië - Reisverslagen van Ruud Swart - WaarBenJij.nu

Impulsief op avontuur in Azië

The man without a plan. Ik ga een reis maken naar Nepal, ik zal hier mijn eerste maand vrijwilligerswerk gaan doen door engelse les te geven in een boeddhistisch klooster. Dit zal ik alleen gaan doen of beter gezegd, ik begin alleen. Na deze maand heb ik geen clue over wat ik ga doen, het wordt een impulsieve reis door het prachtige Azië. misschien eindigd deze reis na de eerste maand, of misschien kom ik over 5 jaar pas weer naar ons vlakke landje. Dit is mijn plan....?

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2016

On to the next stage

27 September 2016

The high lama and the highest mountains

27 September 2016

The high lama and the highest mountains

22 September 2016

Not to learn but to teach buddhism

21 September 2016

Dreaming lividly
Ruud

Hoe kan ik nou ergens een huis bouwen als ik niet eens weet hoe het ergens anders op aarde had kunnen zijn? Ik blijf doorreizen tot ik mijn plek heb gevonden, en beleef avonturen die me voor altijd zullen bijblijven

Actief sinds 17 Aug. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8347

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2016 - 31 December 2016

Impulsief op avontuur in Azië

Landen bezocht: