No turning back - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ruud Swart - WaarBenJij.nu No turning back - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Ruud Swart - WaarBenJij.nu

No turning back

Door: Ruud Swart

Blijf op de hoogte en volg Ruud

16 Augustus 2016 | Nederland, Eindhoven

Two and a half weeks away from my departure, it always seemed so far away but now I can almost taste it. The nerves are getting worse with every day passing. I got my vaccins and other sorts of (un)necessary medication. The last preparations are being taken and my camper with which I travelled the whole last summer with is sold. Extra money for extra miles. Now I still have to get a nasty tooth removed, which I am more scared off than going alone on this journey.

This will be my great, great trip through Asia and god knows where else. No time limit, no specific plans, although I figure some places where i'll come across. I will meet two of my great friends after one and a half month and together we will face Asia with a big smile.
Keep tuned if you want to read more

  • 17 Augustus 2016 - 13:38

    Lucette:

    zet m op kanjer! Bewondering voor je!
    Succes en veel groei toegewenst op je reis

  • 17 Augustus 2016 - 14:09

    Justine:

    Een goede reis gewenst!! Geniet (..en pas ook een beetje op ;-) )

  • 17 Augustus 2016 - 19:00

    Edwin:

    Zet hem de reisstand en ga lekker genieten van de rust daar. Veel plezier en goede ries!

  • 17 Augustus 2016 - 19:23

    Mathilde:

    Hej Ruud...wat een kanjer ben jij zeg...ik wens jou veel wijsheid onderweg en heel veel mooie momenten...en als je twijfel hebt denk dan aan je ouders...en neem de verstandigste keus...!!! Goede reis Ruud!!!

  • 17 Augustus 2016 - 19:51

    Eric:

    Met een blik op het dak van de wereld, blijft in de lage landen de deur open staan.
    Veel genietmomenten en proost op een goede reis en behouden thuiskomst ooit.

  • 17 Augustus 2016 - 22:53

    Leny:

    Hoi Ruud,

    Ik wens je heel veel plezier tijdens je reis!
    Je zult prachtige mensen tegen komen.
    Zal van de ene verbazing in de andere "vallen"..
    Doe voorzichtig en let goed op jezelf!
    Geniet ervan, jongen!

  • 04 September 2016 - 09:12

    Mathilde Verhoeks:

    Hej Ruud....ik ben erg benieuwd naar je ervaringen tot nu toe....ik vind jou erg stoer dat je dit gewoon doet...succes en ik zal je volgen !!!!

Tags: eindhoven

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruud

Hoe kan ik nou ergens een huis bouwen als ik niet eens weet hoe het ergens anders op aarde had kunnen zijn? Ik blijf doorreizen tot ik mijn plek heb gevonden, en beleef avonturen die me voor altijd zullen bijblijven

Actief sinds 17 Aug. 2016
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 8341

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2016 - 31 December 2016

Impulsief op avontuur in Azië

Landen bezocht: